podpissp

       Swoją przygodę z profesjonalną publicystyką rozpocząłem w 2006 roku od wyróżnienia w ogólnopolskim konkursie „System i5 razy lepszy” realizowanym przez IBM Polska i Common Polska na uczelniach wyższych. Kolejne lata to nowe osiągnięcia, np. pierwsza nagroda w konkursie dla copywriterów w tematyce inwestowania na Giełdzie Papierów Wartościowych oraz ponownie w branży informatycznej – drugie miejsce w ogólnopolskim konkursie projektów IT za wykorzystanie technologii RFID w organizacji EURO 2012.

      W 2007 roku rozpocząłem pracę w branży FMCG – przez siedem lat byłem współodpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych i public relations biura zarządu największego spożywczego rynku hurtowego w Katowicach. Do moich obowiązków należała promocja obiektu i współpraca z prawie 300 partnerskimi Firmami. Zdobyłem doświadczenie w organizowaniu imprez masowych oraz administrowaniu stron internetowych, opracowywałem i redagowałem biuletyny informacyjne, jak również materiały marketingowe. Współtworzyłem nową identyfikację wizerunkową po przekształceniach własnościowych i zmianie nazwy w 2010 roku oraz prowadziłem wiele różnych projektów wdrożeniowych i charytatywnych, a także rozmaite działania R&D wśród których wymienić należy przygotowania do wprowadzenia franczyzy. Wtedy właśnie zainteresowałem się możliwością wykorzystania marketingu szeptanego w sieci, a przede wszystkim w serwisach społecznościowych. Osobnym zadaniem, w wykonanie którego się zaangażowałem, było opracowywanie dokumentacji audytów i praktyczna ich realizacja w ramach Systemów Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwa Żywności: ISO 9001 oraz HACCP, a następnie ISO 22000.

     Pracę stacjonarną łączyłem ze zdalną jako freelancer. Systematycznie współpracowałem z czterema portalami – w charakterze dziennikarza, redaktora, recenzenta oraz moderatora forum. Tematyka różnorodna – wiadomości z kraju i ze świata, sport, biznes, rozrywka, krytyka literacka, informatyka, wychowanie dzieci.

     Kolejne sukcesy indywidualne to m. in. pierwsza nagroda i analiza przedwdrożeniowa systemu ERP dla pracodawcy w 2008 roku, a następnie wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie literackim o tematyce bliskowschodniej – projekt objęty patronatem Wydawnictwa Naukowego PWN.

     Następne dwa lata to nowe doświadczenia i zainteresowania, wśród których wymienić pragnę korespondencję wojenną z okupowanej Warszawy, poetykę Zbigniewa Herberta oraz akcje humanitarne dla Afryki. Osiągnięcia literackie tego okresu to wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie literackim „Ignorancja ma skrzydła orła i wzrok sowy – ironia śmiechu, ironia kłamstw i my sami w twórczości Zbigniewa Herberta”. Trzecia nagroda w kategorii esej dotyczący Milenijnych Celów Rozwoju – udział w etapie międzynarodowym konkursu Salezjańskiego Wolontariatu Misyjnego MŁODZI ŚWIATU, Kraków 2010. W ramach projektu Special Place in The City towarzyszącego obchodom roku Chopinowskiego zostałem laureatem międzynarodowego konkursu literackiego zorganizowanego przez słoweńską grupę artystyczną Kolektiva oraz Fundację PSW Promocji Sztuki Współczesnej Sekretne Serce, a publikację prezentowano podczas wystawy w Galerii Program w Warszawie.

     Rok 2012 był bogaty w wydarzenia, wśród których najważniejsze to pierwsza nagroda w ogólnopolskim konkursie literackim nawiązującym do twórczości H. P. Lovecrafta – wydano wtedy antologię „Cienie spoza czasu”, a zwycięska praca była jedynym tekstem napisanym przez polskiego autora, prezentowanym obok takich mistrzów grozy jak Edward Lee, Kim Newman, Alan Moore, Graham Masterton czy Ian Watson. W tym samym roku kolejną pracę w konwencji dark fantasy i horror wyróżniono w ogólnopolskim konkursie literackim Secretum Caligo.

     Obecny okres działalności literackiej związany jest z twórczością dla najmłodszych oraz relacjami z podróży. Rozpoczęcie współpracy z Głosem Św. Ludwika i Zakonem Braci Mniejszych, czyli Franciszkanami – serdeczne Bóg Zapłać! Pojawiły się umowy z wydawnictwami, jak i producentami. Nieustannie poszukując pracy wystarczająco ambitnej, stawiając sobie nowe wyzwania dla dalszego rozwoju zawodowego – poświęciłem się badaniom nad portalami społecznościowymi i wykorzystaniem forów tematycznych dla pozycjonowania produktów i usług oraz wartościowania przedsiębiorstw. Zadowolony Klient jest przecież najlepszą reklamą! Stąd właśnie MarketingBuzz.

W życiu całościowo udało mi się połączyć pasje literackie z wykształceniem technicznym (e-biznes) i wykorzystać je w działalności marketingowej. Wszystkie moje umiejętności i doświadczenie przełożą się na wizerunek Państwa Przedsiębiorstwa oraz sprzedaż produktów i usług. W każdy projekt realizowany dla Państwa angażuję się osobiście i czuwam nad sprawną jego realizacją.

 

                                                                                                                             Z wyrazami szacunku,

                                                                                                                               

                                                                                                                             podpis koniec

 

Please publish modules in offcanvas position.